Handycap kupa

By Ramon
Kéthetente a budakalászi új squash klubban Handycap versenyt rendeznek.Vasárnaponként van ez a verseny. A lényege, hogy az erősebb játékos néhány pontnyi előnyt ad a gyengébbnek, így minden mérkőzés szoros és izgalmas. Sok meccset lehet játszani, ajánlom mindenkinek (minimum 4).
Én már másodszor indultam ilyen ezen a sorozaton. Ma nagyon jól ment. 6 meccset játszottam. Csoportomban 6-an voltunk. 2 könnyebb meccsem volt. Ezeknél 7-7 fórt kaptak az ellenfeleim. A harmadik meccsen Somogyi Andrással egy nagyon jót játszottam. Ezt is 2/0-ra, hoztam, de nagyon keményen és fejben végig ott kellett lennem. Így már biztosan csoport 2.-ként továbbjutottam. Utána pedig játszottam még egy nagyon jó meccset amit buktam igaz, de nem sokon múlott. 2/1-re kaptam ki.***Ha picit jobb a koncentrációm akkor meglehetett volna nyerni***.
Így a 8 között voltam. Innentől már egyenes kiesés volt. Egy nálam erősebb felnőttel mérkőztem meg. Itt lélkben és fejben elvoltam fáradva és ezért nem is ment jól a játék. Simán kikaptam 2/0-ra. Nem lett volna szabad feladnom lélekben!!!
 

0 comments so far.

Something to say?