Körverseny I. forduló

By Ramon

Online Squash Clubban rendezték meg az idei szezon első junior körversenyét. Nagy verseny volt, este hét után volt az etredmény hirdetés. A mérkőzések az úly szabályok szerint már 3 nyert szettre mentek.
3 meccsem volt. Az elsőt Károlyi Balázzsal játszottam. Könnyen 3/0-ra megvertem. A pontosságot próbáltam gyakorolni ezen meccsen. Ellenfelemnek ez volt az első junior versenye.
Következő meccsemet Kohlrusz Balázzsal mérkőztem. Ezen meccsen már dinamikusan játszottam, próbáltam magasabb tempót diktálni. 3/0-ra viszonylag könnyen megnyertem ezt a meccset is. Ezzel a győzelemmel már a döntőbe kerültem.
A döntőt Sebők Benivel játszottam. Nagyon kemény meccs volt. Mind a ketten maximálisan kellett hogy összpontosítsunk. Gyors játékkal indultunk mindketten, de ez Beninek jobban megfelelt, így az első szettet 9/6-ra elveszítettem. A második szett első felében nagyon jól betartottam a szünetben kapott taktikát, jöttek a pontok is. 5/3-as vezetésnél elszállt a fejem, ismét begyorsítottam, amit Beni azonnal ki is használt. Ezt a szettet szintén 9/6-ra veszítettem el. Az utolsó szetben megint pörgős játékkal kezdtem, amivel nem mentem sokra, csak magamat fárasztottam le vele. Beni meccslabdát szerzett, akkor teljesen belassítottam a játékot, és elkezdtem löbbölgetni, pontosan a falmellé tenni a labdákat. Sikeresnek bizonyult a taktika, és Beni ettől idegessé is vált. 7 meccslabdát mentettem és 1 pontot sikerült szereznem. Úgy érzem volt 1 helytelen ítélet a meccs végén, amin sok múlhatott volna, persze nem ez számít. Összességében jó meccs volt. Kicsit bután játszottam, de majd máskor visszavágok;).
 

0 comments so far.

Something to say?