Körverseny Szászhalombattán

By Ramon



Az idei második verseny Szászhalombattán volt a vadiúj Fáraó Squashcentrumban. Gyönyörű az új épület, a pályák nagyon jók, talán egy picit gyorsabbak a szokásosnál. Jó volt itt versenyezni, már csak azért is, mert sikerült elsőként végeznem a 17 évesek között.
Először, mondhatni az utóbbi időben szokás szerint Bíró Balázs volt az ellenfelem. Nagyon jó meccs volt. Rá tudtam erőltetni a stílusom. Végig maximálisan kellett koncentrálnom, mert ha pcit nem figyeltem oda akkor már hátrányba kerültem. 2/0-ra nyertem, szoros mérkőzésben.
A döntőbejutásért Metka Balázzsal játszottam. Induláskor nagyon kemény ritmust próbált diktálni, de sikerüt megtörnöm e szándékát löbbölésekkel és folyamatos ritmusváltásokkal. Ezt szintén szorosan, de 2/0-ra nyertem.
A döntőt, mint szeptemberben is, ismét Bucsányi Zsolttal játszottam. Nagyon izgultam most is, de ezúttal sikerült legyőznöm magam, nagyon erősen próbáltam koncentrálni, csak a játékkal foglalkozni. Az első szettben Zsolti 6/3-ra elhúzott. Ekkor a szervák előtt mély levegőt vettem és 110%-al koncentráltam. Próbáltam ésszel játszani és itt is sok ritmusváltást alkalmaztam, ami jó taktikának bizonyult, mert sikerült fordítanom és végül ezt a szettett elhoznom 9/7-re. A 2. szettben elfogyott a levegője Zsoltinak és így felgyorsítottam a ritmust és magabiztosan játszottam. Sikerült megnyernem azt a szettett is így a dobogó legfelső fokára állhattam.
Nagyon boldog vagyok, úgy érzem a nyár és az ősz eleji kemény munka meghozta gyümölcsét, ismét magabiztossá vált a játékom. Ezúton is köszönet edzőimnek és mindenkinek aki játszik velem.
 

0 comments so far.

Something to say?