Magyar Országos Bajnokság

By Ramon
Szokás szerint ismét Szeged volt az OB házigazdája. Két napon át tartották a versenyekett. Én vasárnap játszottam. 3 meccsem volt összesen. Az elsőn könnyedén túljutottam és ezzel már a négy között voltam. Rácz Petivel mérkőztem a döntőbe jutásért. Picit izgultam az elején. Az első szett nagyon hosszú volt, de engem nem fárasztott le. Sajnos kikaptam 8/7-es vezetés után 10/8-ra. Valószínűleg azért mert kiengedtem. A következő szettben ritmust váltottam. Az elején felgyorsítottam a tempót ami nem volt sikeres, ezért Peti elhúzott 4/0-ra. Ezt észrevettem, éerztem, hogy nem lesz jó ezért lelassítottam. Ez már bejött és ezt a szettet meg is nyertem simán 9/4-re. A harmadik szettben folytattam ezt a ritmust. 6/2-re vezettem és már Peti össze volt törve. Ezt én nem vettem észre. Bealudtam a ebben a ritmusban (pedig szett szünetben mondták, hogy figyeljek arra nehogy bealudjak), és így Petit hagytam feljönni. 7/7 lett majd egy szerencsés ponttal 8/7 lett Peti javára. Mindkettőnket meglepett ez az állás. Aztán egy szép labdamenet után újra ellenfelem jött ki győztesen a csatából, így kiestem a döntőbe jutásért. Nagyon összetörtem lelkileg.
Ezután 3. helyért Benivel játszottam, aki szintén csalódott volt, mert Zsolttól kikapott. Egyikünkben sem volt igazi küzdő szellem. Körülbelül 10 perc volt a meccs és én ismét vesztesen jöttem le (2/0). Ezért 4. lettem. Az első helyet Peti szerezte meg és a másodikat pedig Zsolti, ezúton is gratulálok nekik.
Hát volt már boldogabb hétvégém is...
 

0 comments so far.

Something to say?