Nation to Nation

By Ramon

A Nation to Nation 3. fordulójat Bécsben a Club Danube sportcentrumban lett megtartva. Az u15-ös korosztályban indultam és 11. lettem.Első meccsemet a 8-ba jutásért Michal Maly-val játszottam. Kikaptam 0/3-ra (8/10, 1/9, 2-9), de gyönyörű játékkal. Vele már nem egyszer találkoztam, de sajnos nagyrészét elbukatam.
A következő ellenfelem Takács Gergő volt. Ellene szintén buktam 0/3-ra. Az első szettben egy hihetetlenül gyors tempót diktált, meg is lepődtem ezért gyorsan vége lett. Ekkor István mondta, hogy próbáljam felvenni a ritmust és én is keményen üssem meg a labdákat. Ment is egy darabig, ám túl nagy volt a fizikai fölénye, ezért a másik két szettet is szorosan, de elveszetttem.
Az ezt követő meccsem egy Szlovák nemzetiségű fiúval volt akit elég könnyedén megvertem. Ez a verseny nekem jó volt, tanulságos igaz nem zártam olyan jó helyen. Sajnos egyenlőre még elég nehéz ellenálnom az U15-ös korosztályban indulók nagyobb fizikai erejének. Itt már egy gyorsabb ritmust és nagyobb állóképességet kellene produkálnom mert már nem elég egy killt ütni.
Hiába igyekszem gyorsan nőni, nem elég. Úgy látszik kérnem kell az Áron féle zsiráftápból :)
 

0 comments so far.

Something to say?