Nation to Nation

By Ramon

Az idei év első fordulója Tatabányán lett megrendezve. U13-as, U15-ös és U17-es kategóriák voltak. Korcsoportonként 4 játékos indult országonként, így nagyon sok meccs volt a két versenynapon. Kivétel csak a U17 volt, ahol csapatmérkőzéseket játszottak.
Én U15-ben indultam. Az első meccsemet a cseh származású Michael Niesner-rel játszottam. Lassú volt a tempó ezen a meccsen és ezt én nem igazán kedvelem. 3/0-ra nyertem simán, de egy nem túl jó játékkal.
A második mérkőzésemet Rácz Petivel játszottam. Ez háromközéjutásért ment. Az eslő szettben inkább lassú tempót diktáltam, ezért elhúzott 7/2-re. Itt végre észbekaptam és próbáltam kiegyenlíteni, gyorsabb játékkal. 8/8 lett. Sok szervacsere után 10/9-re elvesztettem ezt a szettet. A második szettben többet röptéztem és laposanbban játszottam, hogy még jobban felgyorsítsam a tempót. Ezt Peti nem bírta, így megnyertem ezt a szettet. A másik kettőben sem volt nagy gondom, mivel az első kettő szett után elfogyott ellenfelem kondija. 3/1-re nyertem.
3 közé jutottam, ahol körmérkőzést játszottunk. Sebők Benedek, Petr Paleta és én voltunk bent. Az eső meccs enyém és Palettájé volt. Ezen a meccsen már az első labdamenettől keményen játszottam. Ellenfelemet nem engedtem egyáltalána a támadó zónába. Teljesen összetört. Nagy fölénnyel megnyertem mind a 3 szettet.
Benivel sajnos nem tudtam megmérkőzni mivel Paletta elleni meccsen megsérült a bokája.
Jobbulást Beni:).
Szép magyar sikerek születtek. Rajtam kívül első lett Fati is és a U17-es válogatott is. Az eredményhirdetésről készült filmet a napokban feltöltöm.

 

0 comments so far.

Something to say?