Prágai meccseim

By Ramon

Az én korosztályomban 26 versenyző indult. Az első meccsemet Michal Niesner cseh fiúval játszottam. Ő még tapasztalatlan játékos, ezért könnyedén 3/0-ra vertem. Következett Petr Paletta, akivel már találkoztam és mondhatom először könnyebb dolgom volt, mint most. Egy nagyon szoros 3/2-es meccset vívtunk, mert elég pontatlan voltam. Szerencsére a végére nekem maradt több erőm és a döntő pillanatokban higgadtabban és okosabban játszottam, mint ő.

Következett az elődöntő Sebők Benivel. Szerintem szinte az egész magyar tábor ott állt a pályánál kíváncsian várva összecsapásunkat. Nem volt túl nagy szurkolás, biztos egyikünket sem akarták megbántani a másik biztatásával. Az elején túlságosan izgultam, de ahogy telt az idő mind felszabadultabban játszottam és magabiztosabbá váltam. Így az első szettet 9/5-re nyertem. A másodikban Beni nagyon jól játszott és 8/5-re elhúzott. Itt összeszedtem magam és 8/8-ra feljöttem, de végül Beni nyert 10/8-ra. Ezt követően még egy nagyon kemény szett jött, amelynek a végén holtpontra jutottam. Ezért egy olyan döntést hoztam, ami mindenkit meglepett: 8/8-nál 1 különbséget kértem. Nagyon összpontosítottam és sikerült 9/8-ra nyernem. Ezután a negyedik szett már könnyebb volt, 9/4 ...és készülhettem a döntőre.

A döntő. Ellenfelem az eddig számomra ismeretlen cseh Jakub Filounek volt. Mivel mindketten fáradtak voltunk ez a meccs már nem volt olyan színvonalú, mint az elődöntők. Egy szettet veszítettem és így megnyertem a versenyt. :)

Az első díjként gyönyörű üvegtornyot és egy, a Microsoft által felajánlott Fable nevű kaland játékot kaptam. Mind a kettőnek nagyon örülök.
 

0 comments so far.

Something to say?