Prince Kőrverseny záró fordulója

By Ramon

Olyan sokan indultunk ezen a fordulón, hogy három helyszínen folytak a meccsek: a CSC-ben, a RSC-ben és Szegeden. Én a CSC-ben 3 meccset játszottam. Az elsőt 2/0-ra nyertem. A másodikat szintén 2/0-ra, de egy elég kemény meccset játszottam Bíró Balázzsal. (Gratula Balázs). A 2. szettben elhúzott 7/3-ra, de én nagy küzdelem árán feljöttem 7/7-re majd onnan megnyertem.
A döntőt Bucsányi Zsoltal játszottam ismét. Az első szettben egy gyönyörű, gyors játékkal nyertem de már az elején is eléggé izgultam.Az első szett után úgy jöttem le a pályáról, hogy remegtek a lábaim. A másodikat sajnos 7/4-es vezetés után el is veszítettem. Nem volt elég jó a ritmus és rengeteget hibáztam, sokszor rosszul döntöttem. A harmadik, azaz a mindent eldöntő szettet 9/8-ra nyertem. Az elején elég sok szerva váltás volt. 6/6-nál sikeresen elhúztam 8/6-ra, de Zsolt nem hagyta magát így 8/8 lett az állás. Én egyet kértem amin mindenki meglepődött. Hogy miért, az maradjon az én titkom, de semmi szín alatt sem azért, mert nagyképű vagyok! Nekem ez a taktikám, így döntöttem és azt végre is hajtottam! Megütöttem egy killt, enyém lett a szerva, majd a következő pontban maximálisan öszpontosítva egy hosszú labdamenetben enyém lett a győzelem is. Ezzel az összesítettben én lettem a U15-ös korosztály bajnoka.

Két dolog nagyon fájt a verseny után.
Az 1.: Ahogy hallottam néhányan azt gondolták, hogy színészkedem meg, hogy a közönségnek játszom. Ez nem igaz mert mindent beleadtam, csak az izgulás miatt rengeteg rossz döntésem volt ziccer helyzetben is. Azután miért baj az, ha biztatom magam a pályán? Én is csak nyerni szeretnék!

A 2.: Sokan azt gondolják, hogy én tévedhetetlen vagyok és, hogy nekem mindig úgy kell játszanom, mint egy felnőttnek, hogy a korkülömbségekről ne is beszéljek. Én még csak 13 éves leszek, nem tudom ki tudja és ki nem. Ezzel csak annyit szeretnék mondani, hogy nem vagyok egy mindentudó robot és nem kell engem mesternek hívni, csak egy srác vagyok , aki néha hibázik és semmi más.

Annak viszont örülök, ha azt gondolják, hogy nem fejlődök és nem vagyok formában, mert ha jól emlékszem decemberben 2. voltam a világranglistán. Mi lesz ha elkezdek fejlődni és formába lendülök?
 

0 comments so far.

Something to say?