Utánpótlás körverseny III.

By Ramon
Az utánpótlás körverseny III. fordulója Budaörsön lett megrendezve az On line squash clubban. Közel 80 versenyző vett részt, ami elég szép létszám. Én a U15 kategóriában indultam. Három meccsem volt. Az elsőt Barta Dániellel játszottam amit elég könnyedén 2/0-ra nyertem. Igaz nem is nagyon engedtem, hogy kibontakozzon mert keményen és okosan játszottam. A másodikat, egyben a döntőbejutást Vass Marcival játszottam. Ezt szintén 2/0-ra nyertem, de itt már nagyon ott kellett lennem, mivel Marci az ACÉL BIKA nekem jött. Ez egy nagyon jó és tanulságos meccs volt. Így a döntőbe jutottam. A döntőt Bucsányi Zsolttal játszottam. Sajnos elvéreztem 1/2-re, de jogosan. Én úgy játszottam, mint akinél lehúzták a redőnyt. Lötty labdákat adtam a kezére, pontatlanok voltak az egyenesek és még a taktikát sem tartottam be. Na sebaj, majd következőre.
 

0 comments so far.

Something to say?