Cseh open

By Ramon
Ismét Prágában volt a Cseh JO. Mi magyarok ismét sokan mentünk ki. Én még utoljára életemben U15-ben indultam.
5 mérkőzésem volt. Az elsőt egy ismeretlen Cseh gyerekkel játszottam, akit tulajdonképp beledobtak a mélyvízbe. 3/0-ra könnyen megnyertem ezt a meccset. Utána Hruzik Peter Szlovák játékossal játszottam. 3/1 re vertem. Az első szettben izgultam, azért veszítettem el. Jól játszott, jobban mint régen. István segített feloldani a görcsöt, és adott egy kis magabiztosságot is, ami sokat segített a győzelmemhez. Ezzel a győzelemmel már 8 között voltam. 4 közéjutásért Martin Svec-el játszottam. Martin most jött át u13-ból 15-be, ahhoz képest fizikálisan nagyon jó volt, nagy tempót tudott diktálni, és gyakorlatilag mindent elért, de fejben és technikálisan nem volt elég jó ahhoz, hogy legyőzzön. 1óra 15perc alatt 3:1-re vertem meg. Büszke vagyok erre a meccsemre, egyrészt, mert senki nem volt a meccs elején aki segített volna ellene, másrészt azért is, mert nagyon fegyelmezetten be tudtam tartani a magamtól kitalált taktikámat. Ráerőltettem a saját tempómat, és minden egynesbe hosszan hátra nyomtam, csak 1-2 alkalommal nyitottam ki a játékot. Először mentálisan, majd fizikálisan felőröltem ellenfelemet. Edzője a 3 szett alatt mindent kipróbáltatott Martinnal, de mind sikertelen volt ellenem. Sokat segíett a Magyar szurkoló brigád, különös képpen a Vas család:).
A döntőbe jutásért Tom De Mulder-rel küzdöttem. 3/0-ra kikaptam tőle, nem túl jó játékkal. Első szettben ellenfelem lába megsérült, és azt az előnyt nem tudtam sajnos kihasználni. Kapkodtam, pontatlanul játszottam, és nem gondolkoztam, mindösszesen ennyi volt a hibám.
A 3. helyért a Quatari Al Tamimi-val játszottam. 3/2re sajnos kikaptam így 4. ként zártam a versenyt.
Beni másik ágon volt, és ő meg verte Tamimit, ezért döntőbe jutott, de végül ő is elvérzett Tom-tol.
 

0 comments so far.

Something to say?