ENCC

By Ramon

Griff Squash Culbban, azaz hazai pályán rendezték meg idén a kisnemzetek kupáját. 14 nemzet vett részt a  találkozón, de 17 csapat indult ugyanis 4 magyar csapat indult a találkozón. 4 csapatból az 1ik az junior fiúkból állt, én abba kerültem. Beni, Rácz Peti és Gabesz voltak a csapattársaim. 4 mérkőzésem volt. Először a Lengyelekkel játszottunk, ahol félreértések miatt, nem kerülhettem pályára, ugyanis ha pályára lépek kizárják a csapatunkat… Sajnos így nem sikerült a csapatot megverni, csak szetteket sikerült ellenük fogni. Beni és Peti fogot egyet-egyet és Gabesz kettőt.
 
A következő ellenfelünk az Ukrán csapat volt. Ott a felállás már rendben volt, így az 1-es pályára kerültem. Nagyon jó meccset játszottam az Ukrán sráccal. 3/2-re, 55perc alatt sajnos kikaptam, de nem bánom. Türelmes játékot játszottam, próbáltam a saját fizikai állapomora építeni a játékot. Ellenfelem mindent befutott, és soha sem hibázott. Sokan azt mondták, hogy a felnőttek közül neki van a legjobb állóképessége a teremben, nekem sikerült 3,5 szett alatt leszívni a kondiját. Az utolsó szettben 2/0-ra vezettem, és ő már teljesen fáradt volt, alig indult a labdákra. Sajnos ekkora történt egy baleset, mikor is vettődött a labdáért és véletlenül beleszállt a vádlimba. Itt volt kis pihenő, mert fájt a lábam. Eközben ő erejét összeszedte és nagy ritmuson folytatta a mérkőzést, nekem pedig elment a koncentrációm, és sajnos 11-s számrendszerben csak repülnek a pontok, és 2 perc alatt vége lett az utolsó szettnek. Úgy gondolom ha nem történik a baleset akkor sikerül megnyernem a meccset, de legközelebb biztosan megfogom verniJ.

Most a Man-szigetek 2-es számú csapatával játszottunk. Őket sikerült megverni 2/1 arányban a csapatunknak, és én is 3/0-ra nyertem. Könnyű mérkőzés volt. Beni nyert 3/1-re és Peti sajnos kikapott, de annak a meccsnek már nem volt jelentősége.

 

A következő ellenfelünk Oroszország volt. 2/1-re megvertük őket. Beninek és Gabesznek köszönhetően nyertünk és játszhattunk másnap a 9. helyért. Az 1-es pályás játékosuk nagyon erős volt, én pedig fáradt voltam. Sajnos nekem nem volt beleszólásom a játékba, 3/0-ra kikaptam, egy közepes játékkal.

 

Az utolsó ellenfelünk a Man-szigetek 1-es számú csapata volt. A csapat szintén nyert 2/1-re. Beni és Peti mind a ketten nyertek 3/0-ra. Az 1-es pályán egy jóval jobb játékosuk volt mint én, így megint 3/0-ra kikaptam.

 

A kategóriás.
Az első mérkőzésemet Vadas Miki, csapattársammal játszottam. 3/0-ra megvertem, szoros játszmában. Ezzel a győzelemmel már a 8 között voltam. Következő ellenfelem Reiser Dávid volt. Ellene nagy reményekkel mentem be, reméltem szettet is hozok, de sajnos csak szorosabb játszmákat sikerült elérnem. Dávid nagyon szépen és jól játszott, de remélem legközelebb már sikerül szettet fognom. A következő meccsemet Lukács Dáviddal vívtam. 3/2-re sajnos kikaptam, szoros játszmákban. Nem volt szépjáték egyikünk részéről sem, eléggé csapkodós volt. Sajnos a 7.helyért játszottama következő meccsemen, ahol csapattársamat vinyót vertem meg 3/0-ra. Végül 7. helyen zártam a versenyt.

 

0 comments so far.

Something to say?