Austrian Junior Open

By Ramon




A hétvégén volta Club Danube-ban az idei Ausztrian Junior Open. Ez volt tudomásom szerint az eddigi legnépesebb verseny Ausztriában több mint 200 versenyzővel 8 kategóriában.
Természetesen U15-ben indultam. Nem voltam kiemelt, mert a suli miatt nem volt időm külföldi versenyekre járni az utóbbi fél évben. Az egy évvel ezelőtti prágai versenyenyen elért első helyem pontjai is kiestek, így az 56. helyről indultam. Féltem, hogy egyből valamelyik kiemelt játékos kapom az első körben, de szerencsére erre csak a 8 közé jutáskor került sor.
Első körben nem volt ellenfelem, mert nem jött el a versenyre. Így az első mérkőzésemet egy katari játékossal játszottam. Tudtuk róluk, hogy nagyon jó a kondijuk, és mindent elérnek, viszont alacsonyak. Azt a taktikát kaptam, hogy nagyon laposan játsszak, és sokat röptézzek. Ezt mind meg is tettem, és így 3/0-ra győztem elég simán.

A következő meccsem a négy közé jutásért ment. Ellenfelem a német Raphael Zach volt. Őt nem ismertem eddig és egy másik fiúra gondoltunk, aki viszont nagyon erős játékos. Így csak tisztességes helytállásra készültem, és teljesen meglepődtem mikor kiderült, hogy nem rá számítottam. Az első szettet könnyedén elhozta tőlem. Éreztem, hogy van mit keresnem, de izgultam, és így sok labdám bement középre, vagy stroke-ba. A 3. szettre sikerül magam összeszedni, és ezt sikerült is megnyernem. Sajnos végül mégis 3/1-re kikaptam. Ha most kellene játsszak vele akkor biztos, hogy szoros meccset játszanánk, még az is lehet, hogy legyőzném.
A következő meccsemet a Svájci nemzetiségű Joel Siewert-tel játszottam. A srác alacsonyabb nálam, de fél évvel idősebb. Hasonló szinten van mint én, ezért egy igazán kemény, szoros mérkőzést vívtunk. Az első szettben közepes tempó volt ami elég jól feküdt neki. Nehézkesen sikerült 10/8-ra megnyernem ezt a szettet. A másodikban rengetek hibám volt, ezért ezt ő nyerte. Sajnos felhúztam magam a hibáimon és a 3. szettet gyakorlatilag oda adtam neki. A következő szettben dühből az összes labdámat izomból ütöttem, és ezért úgy felgyorsult a tempó, hogy ellenfelem csak nézett, nem tudott mihez kezdeni. Az 5. szettben nem bírtam tartani ezt a ritmust, és muszály volt lelassítanom. Nagyon kiegyensúlyozottá vált így a játék. Nagy nehezen sikerült a végén 10/9-re megnyernem ezt a mérkőzést, miután Joel-nek két meccslabdája is volt, valamint mentettem egy gyakorlatilag menthetetlen labdát. Nagyon boldog voltam.
A következő meccsemet az ötödik helyért játszottam. Megint egy katari játékos volt az ellenfelem. Nem tudom miért, de elég fásult volt a srác és simán 3/0-ra megvertem. Végül 5 helyezettként zártam ezt a versenyt és ezzel elégedett vagyok
 

0 comments so far.

Something to say?