Handycap kupa 2

By Ramon

A hét végén ismét az On line-ban találkoztunka Handycap kupa 2. fordulójában. Ezúttal már több mint 40 játékos indult. 3-4 fős csoportokat hoztak létre. Az első 2 játékos jutott tovább a csoportból, onnantól egyenes kiesés volt. Én egy 3 fős csoportba kerültem.
Az első meccsem egy angol sráccal volt, aki hobbi szinten játsza a squasht. 9 pontot adtam neki, ezért oda kellett figyelnem. Kis hibák miatt nagyon könnyen el lehet bukni egy ilyen meccset. Szerencsére szett veszteség nélkül tudtam nyerni.
Utána Krisztivel játszottam, akinek szintén 9 pontot adtam. Az első szettben csak feladogattam neki a labdákat, és így meg is nyerte az első szettet. A másodikban megnöveltem picit a tempót, és innentől kezdve nem volt gond.
A csoport mérkőzéseket mind megnyertem, így 1.-ként tovább jutottam. A következő meccsemen már nagyon jól fel tudtam pörögni, így 9 pont hátrányból is könnyedén nyerni tudtam. A 8 közé jutásért az első szettben eléggé pontatlan voltam, ezt ellenfelem nagyon jól kihasználta. Az első szettet így elbuktam. Második két szettben keményen nyomtam az egyneseket, amiket ő nem szeretett. 2/1-re ezt a meccsem is elhoztam.
A 4 közé jutásért Bajusz Orsival játszottam, aki már nagyon fáradt volt. 9 pontot adtam itt is, de sikerült nyernem.
A döntőbe jutásért már kemény, de szintén fáradt ellenfelet kaptam. Már én is elfáradtam egy kicsit és sajnos beleestem abba a hibába, hogy felvettem az ő ritmusát és elaludtam az első szettben. Megnehezítettem a saját dolgomat, de azért megnyertem a meccset. Így vártam a döntőbe a másik ág győztesét. Ott Fekete Pisti és a Tibi játszottak egy akkora meccset... Mindketten a végsőkig küzdöttek és úgy kifáradtak, hogy 1:1-es szett állásnál mindketten feladták a meccset, mondván, egyikük sem bírja tovább és úgy sem tudnának megküzdeni velem a az első helyért. Öröm volt nézni őket, ahogy a végső erejüket is felhasználva küzdenek minden egyes labdáért. Örökértékű példát mutattak küzdelemből, köszönöm nekik, hogy láthattam ezt.
Így azután a döntöt játék nélkül nyertem meg és összesítésben a második helyen állok.
 

0 comments so far.

Something to say?