Csapatbajnokság

By Ramon
Az idei CSB rájátszás is Taksonyban lett megrendezve. Életemben először én is résztvettem rajta. Az Online csapatában a 4-es pályán játszottam. 4 csapattal kellett megmérkőznünk, négy meccset játszottam, és mindet megnyertem.
Egyedül a Fitt csapat játékosával játszottam nagyon szoros 3/2-es meccset . A többin 3/0-ra győztem.
A csapat négyből kétszer diadalmaskodott, ami elég jó, bár szerintem még egyszer győzhettünk volna, de ez már nem rajtam múlt.
Most indultam életemben először igazi felnőtt versenyen és nagyon élveztem. Az igazat megvallva nehezebb meccsekre számítottam.
Mivel így 4 győzelemmel egy rakás pontot is gyűjtöttem, és az U17-es ranglista első helyezésem is beleszámítódik a ranglistába, felkerültem felnőtt ranglistára. 103.vagyok, aminek nagyon örülök és igyekszem most már majd itt is helytállni és araszolni (vágtázni?) felfelé.
 

0 comments so far.

Something to say?