Csapat Európa Bajnokság Szeged

By Ramon
A Szegedi Csapat Európa Bajnokságon a Magyar U15-ös válogatott a fantasztikus 6-ik helyen végzett!!!
Nagyon nehéz feladatom volt, mert ennek a csapatnak az 1-es pályáját játszottam, tehát Európa legjobbjaival küzdöttem. Ráadásul minden ellenfelem sokkal nagyobb volt nálam. Így én sajnos 6 meccsből csak egyszer győztem, de Fati és Beni minden alkalommal, amikor csak esély volt rá, nyertek. Így Magyarország eddigi legnagyobb sikerét érte el csapatunk.
1. Svájc: Nicolas Schüller. Tudtam, hogy mi a feladatom, de sajnos nem tudtam betartani a taktikát, mert nagyon izgultam. Pontatlan voltam a meccsen, és ezért könnyen nyert ellenfelem 3/0-ra. Rossz kedvem volt a meccs után, mert miután a német Openen tőle kaptam ki és utána itthon végig ő ellene készültem, mégsem tudtam kihozni magamból mindent. Szerencsére a csapat hozta a másik 2 meccset.
2. Franciaország: Artur Moineau Ellene nem kellet volna izgulnom, de még is volt bennem feszültség. Az első szettben teljesen szét volt esve a játékom, nem tudtam alkotni. Szett szünetben megkaptam a jó taktikát, amit részben sikerült betartanom. Mikor megtettem a dolgomat akkor sorban jöttek pontok, de ha picit is elment a koncentrációm, akkor ellenfelem elhúzott. Végül 3/0-ra kikaptam. Ez a kudarc után teljesen össze voltam törve. A világ dőlt össze bennem.
3. Ausztria: Daniel Nagel-el már nem egyszer játszottam, mindig megvertem. De most nem volt olyan sima, mint régebben. Az előző 2 meccsem miatt elment az önbizalmam, és még tőle is féltem. A taktika ugyanaz volt mint a többi meccsemen (hátra, hátra, hátra), mikor ezt csináltam jöttek is a pontok. De az első 2 szettben semmit nem csináltam. A 2. szett utáni szünetben edzőim keményen kiosztottak, ők és csapattársaim, na meg a lelkesen szurkoló közönség feltámasztottak, és újra tudtam küzdeni. Megjött az önbizalmam is. 0/2 1/4-ről sikerült megnyernem a mérkőzést. (Állítólag néhányan 20-30 évet is öregedtek). Ez a meccs után nagyon jó kedvem volt, és újra megtaláltam a „fonalat”.
4. Anglia: James Earles. Ellenük nem izgultam, hisz tudtuk, hogy nagyon kevés esélyünk van. Ellenfelem eddig 1 pontot sem veszített. Nekem semmi feladatom nem volt, azon kívül, hogy játsszak egy jót. Sikerült 1 pontot szereznem, aminek örültem bár a célom 9 pont volt (hát ez nem igazán sikerült).
5. Spanyolország:Hugo Varela Az előző meccsem miatt már kellő önbizalommal mentem pályára, ezért elég jó meccset tudtam játszani spanyol ellenfelemmel. Az első szettben nagyon jól teljesítettem a taktikát, aminek meg is volt az eredménye. Szoros játszmában elbuktam ezt a szettet. A másodikban ugyan ezt kellett volna csinálni, de semmi nem sikerült, pontatlanok voltak az egyeneseim, és a keresztjeim. Simán 9/0-ra elbuktam a szettet. A harmadikban sikerült visszatérnem az első szett játékához, és így újra szorossá tudtam tenni a játékot. Szerintem ez egy jó meccs volt, és ez miatt nem is voltam szomorú, attól függetlenül, hogy kikaptam. A csapatnak viszont ismét sikerült győznie így immár az 5-6-ik helyért mentünk pályára.
6. Belgium:Tom de Mulder. Életem egyik legjobb mérkőzését játszottam. 40 perces kemény küzdelem volt. Nagyon jól ment a játék, sem fizikálisan, sem lelkileg nem volt gond. Ellenfelemet pontos, lapos játékkal nagyon jól hátul tudtam tartani. Ellenfelemet, és magamat is megleptem ezzel a nagyon jó játékkal. Első szettben nem igazán tudtuk, hogy mivel tudnánk ellenfelem kizökkenteni, de a 2. szettben rájöttünk, hogy a fonák oldalon pontatlanabbul játszik. Ezt kihasználva nagyon megnehezítettem a dolgát a hátralévő szettekben. Végül 9/4, 9/6.

A legtöbb meccsemet fizikumom miatt veszítettem el. Ellenfeleim többsége 1 fejjel magasabb és 10 kg-mal nehezebb volt nálam. Egyetlen játékos, aki akkora volt, mint én, az Nagel volt, akit meg is vertem. Technikailag már kellőképp jó vagyok a korosztályomban, de fizikálisan le vagyok maradva. Ezért a nyáron elsődleges feladatom az erősödés lesz.

A csapat végül 6. helyen végzett, ami szenzációs eredmény!!!!!!! Én csak álmomban mertem remélni, hogy itt végzünk. Nagyon boldog vagyok.
 

0 comments so far.

Something to say?