Német Open

By Ramon

Május 4-6 ig volt Mülheimben az eddigi legnagyobb, Németországban rendezett JO. Több mint 300-an indultunk ezen a versenyen minden kontinensről, 25 országból. Ez is mutataja, hogy a világ színe -java megjelent itt, az EB előtti utolsó versenyen. Számomra is fontos erőpróba volt, mert már régen voltam nemzetközi versenyen és fel kellett mérnem hol is tartok most. Hát igazság szerint többre számítottam, viszont el kell ismerni, hogy bár technikailag ott vagyok, ismét lemaradtam fizikailag, hiába nőttem az utobbi időben, a többiek még nagyobbak lettek. És ezt elég nehéz kompenzálnom.

6 meccsem volt összesen. Első nap 3 meccset kellett játszanom.
Az első ellenfelem a belga Thibault Ziomek volt. Őt 3/0 ra megvertem. Takarékosan játszottam ezen a meccsen, mert tudtam hogy 1 napra sok a 3 meccs. A következő meccsemet a német Silvan Kux al játszottam aki az Eb-n a 2-es pályás játékos. Üvegpályán játszottunk és nem láttam jól a labdát, ideges voltam és szörnyen ment a játék. 3/0-ra kikaptam, de úgy, hogy gyakorlatilag semmit nem csináltam. Teljesen összetört ez a meccs.
A követekző meccsemet a svájci 1es játékossal azaz Nicola Schuler-rel játszottam. 3/1-re kikptam. Ez a meccs nagyon kemény volt. Dühös voltam magamra az előző meccs miatt ezért szétütöttem a pályát, ahelyett, hogy megpróbáltam volna pontosabban és nekem megfelelő ritmust játszani. Az eb-n összekerülök vele, aminek örülök, mert verhető játékos.
A követekző meccsemet ismét németttel játszottam. Simon Vaclahovsky 3/2-re vert, ahelyett, hogy 3/0-ra nyertem volna.
Ezután Nagy Szilárddal kerültem össze. Őt megvertem 3/0-ra. A következő meccsemet ismét svájcival, Joel Merloval játszottam, akitől 3/0-ra kikaptam. Az első szettet 7/0-ról veszítettem el ami, elméletileg szinte lehetetlen, de most megtörtént. Utána a többit is elbuktam. Ebben a 3 napban 2x letettem az ütőt, abbahagytam a sportot, nagyon megviselt ez a verseny. Semmi kedvem nem volt játszani. Nem volt labda éhségem sem. De hát ezt is túl kell élni!

Ez a verseny is elmúlt, most minden erőmmel az EB re koncentrálok. HAJRÁ MAGYYYYYYYYYYYYYYAAAARRRROOOOKKKKKKK!!!! HUNGARY!!!!!!


 

0 comments so far.

Something to say?