Magyar Junior Országos Bajnokság

By Ramon
Az idén nem a megszokott helyszinen rendezték meg a versenyt hanem százhalombattai Fáraó sqaushclubban. Én egy kisebb sérülésen voltam túl, de mégis 2 korcsoportba neveztem, mint később kiderült nem éppen helyesen.
U17-ben Hoffmann Petitől kikaptam a döntőbe jutásért így a 3. helyen végeztem, ami teljesen reális.
U15ben sajnos Sebők Benedektől kikaptam a döntőben, egy szoros mérkőzésben. Beni nagyon készült ellenem, és ez meg is látoszott a játékán. Erőnlétben győzött le ami engem eléggé meglepett, mivel az utóbbi időben rengeteget kondiztam. Igaz, hogy az egy hónap múlva kezdődő EB-re van kihegyezve az edzéstervem és a sérülés is közbeszólt ( egy hetet ki kellett hagynom), mégis vártlanul ért Beni kemény játéka. Megérdemelten győzött. Majd bővebben is írok a versenyeről, de ma indulunk Németországba és nincs időm....
 

0 comments so far.

Something to say?