CSB 'B' kategória

By Ramon
Megkezdődött az idei CSB. Iden új csapatom, a Pro Squash Akadémia szineiben léptem pályára. Az első fordulót a Griff Suqash clubban 2 pályán játszottuk 3 csapat ellen. Megvertük a Fáraó II-t RSE II-t és a Golden Ball-t is és így a csoportban az első helyet szereztük meg
Nekem 2 nehéz és egy könnyebb meccsem volt. Elsőként a Golden Ball 3. pályás Milhovics Dánielt vertem meg 3/0-ra. Kemény játék volt, 9/3, 9/3, 9/5-re nyertem. Ezen a meccsen a pontok nem mutatták ki, hogy valójában milyen kemény is volt. 1 percre sem engedhettem ki, végig ott voltam fejben, nagyon jól összpontosítottam. 2-2es meccsállás után csapatunk 6 pont különbséggel nyert mindössze.
A következő mérkőzésemet a 4 es pályán az RSE II játékosával Nagy Zoltánnal játszottam. Könnyű mérkőzés volt, ellenfelem technikálisan nem volt jól képzett így a hátsó pontos labdákkal könnyedén megvertem 3/0-ra.
Az utolsó mérkőzésemet Bicskei Balázzsal játszottam. Húzós meccs volt, rengeteg múlt az állóképességen. Meglepően jól bírtam, ahhoz képest, hogy a mai napon a 3. meccsem volt és, hogy az ellenfelem egy igazi futógép volt. Az első szettet még ellenfelem 9/7-re elhozta, e amikor lejöttem a pályáról láttam, hogy van esély, ezért úgy döntöttem érdemes lehet keményen dolgozni a következő szettekben, ellenfelem ki fog fáradni. Így is történt, volt egy 10/8-as szett is ami igazán elfogyasztotta az engergiámat, de az ellenfelemét még jobban így végül 3-1-re én nyertem.
Az állóképességem ezen a héten is kitünő volt, én úgy gondolom, de persze még mindig nem elég jó:).
Jó volt végre 1 olyan verseny játszani ahol nem izgultam, ez hihetlenül jó érzés, és itt meg is láttuk, hogy kb. hol tartok.
 

0 comments so far.

Something to say?