Szlovák junior Open

By Ramon

Az idén is a TV Markize-ban rendezték meg a versenyt. U15 ben indultam. 2. kiemelt voltam. 4 mérkőzésem volt.
Az elsőt Hódi Gyurival játszottam, amit könnyen 3/0-ra megnyetem.
A négyközéjutásért Nagy Szilárddal mérkőztem. Itt semmi izgulás nem volt bennem, hiszen nincs olyan hét hogy ne játszanánk együtt. 3/0-ra könnyen, jó játékkal nyertem. Persze egy játékos mindig úgy játszik ahogy engedik.
A döntőbe jutásért az osztrák válogatott Daniel Nagel-el játszottam, akivel az emlékezetes 3/2-es meccset játszottam a Szegedi EB-n. Ez ismét szoros mérkőzés volt, de ezúttal 3/1-re nyertem. Az első szettben volt bennem egy kis feszültség, izgulás és ezért az első szettet 9/7-re elbuktam. A következő szettekben már tudtam, hogy én vagyok a jobb, és nagyon jól be is tartottam Colin tanácsait, taktikáját. A negyedik szettben ismét egy kicsit izgultam, hogy 'úristen megynyerem', hát meg is nehezítettem a saját dolgomat, meg a közönség is örgedett pár tíz évet, mivel elengedtem az ellenfelem 8/2-es szettlabdára. Egy hosszú labdamenet után azonban megszereztem a szerva jogot és szerva vesztés nélkül megnyertem 10/8-ra szettet és a mérkőzést is.
A döntőt a cseh Kubicek-kel játszottam. Sima meccs volt, ellenfelem nem volt kondícióban, és pontatlanul is játszott. 3/0-ra 15 perc alatt megnyertem.
A verseny elég gyenge volt, mert csak magyar, osztrák, szlovák és cseh indulók voltak.
A játékommal elégedett voltam ezen a versenyen, az állóképességem pedig talán soha nem volt még ilyen jó.
Gyűjtöttem 100 pontot.
 

0 comments so far.

Something to say?