Nordic Junior Open

By Ramon


Ez volt életem eddigi legnépesebb versenye. 64-es tábla volt, ezért 6 mérkőzést kellett játszanom. A szervezők nem álltak feleadatuk csúcsán, nagyon sok csúszás volt. Már pénteken 11:00-ás kezdés helyett 11:30 kor kezdtem az első meccset a 32 közé jutásért. Hazai játékossal, Anton Johanssonnal játszottam. Könnyű meccs volt, 3/0-ra nyertem. Pontos voltam, és nagy tempót diktáltam a meccsen. 9/2, 9/0, 9/2-re nyertem.
A 16 közéjutásért egy spanyol nemzetisgű játékossal kellett megmérkőznöm, (hozzá kell tennem, hogy meglepően sok spanyol indult ezen a versenyen). Ignacio Aguado-val játszottam. Jó kondíciója volt, ezért pontos, alap játék kellett ellene. Az első szettet 10/8-ra sikerült elhoznom, ott még nem tudtam, hogy mi a gyengéje. A második szett elején megpróbálkoztam a löbbös játékkal, az emelgetésekkel ami teljesen bevált, így 9-1-re majd 9/4-re nyertem.
A 8 közé jutásért Alex Bowdennel mérkőzttem. Teljesen partiban voltam vele, igaz az eredmény nem azt mutatja (4/9, 2/9, 2/9). Türelmes, pontos játékot játszottam. A gond az voltm, hogy amikor megszereztem a szervajogot akkor általában gyorsan akartam pontot csinálni, ezért sokat hibáztam. Ennek ellenére ellenefelemnek tellejesen ott kellett lennie a meccsen, alaposan megizzasztottam. A mai napon nagyon jó mecccseket játszottam, de sajnos a nyolcközé nem sikerült bejutnom.
Másnap 12-9 közé játszottam, megint egy sapnyol sráccal. Nem ment jól a játék, teljesen szét voltam esve fejben, és ezen nagyon meglátszódott a játékomon. 9-2, 4-9, 6-9, 9-5, 9-5-re sikerült megnyernem ezt a mérkőzést. Le voltam lassulva, és nagyon pontatlan volt a játékom.
A következő meccsemet a cseh Valentával játszottam. Ellene már 1 fokkal jobb játékot mutattam, de a fejem még mindig üres volt. Pontosabb voltam, meg a lábaim is felgyorsultak, dehát terv nélkül nehéz játszani. Nehézkesen, de megvertem 3/0-ra. Ezzel a győzelemmel másnap a 9. helyért játszhattam.
Douglas Kempsell Skót származású játékossal mérkőztem. 3/1-re sajnos kikaptam. Már nagyon fáradt voltam ezen a meccsen, ezért nem bírtam a magas tempót. Védekező játékot játszottam, 90%-át a labdáknak hátra ütöttem. Pontos egyenesekkel, majd 1-2 támadó röptével sikerült elhoznom azt az 1 szettet is. Ellefelem nagyon gyors volt a pályán, ezért elől esélyem nem volt, csak a tökéletes rövidítésekkel tudtam úgy ahogy kimozgatni, de sajnos ez nem volt elég a győzelemhez.
Összeségében elégedett vagyok a 10 hellyel. Kb itt a helyem pillanatnyilag a 15 évesek között.
 

0 comments so far.

Something to say?