Diákolimpiai aranyérmes vagyok!

By Ramon

Szombaton Újpalotán rendezték meg a Diákolimpiát. Kicsit akadozott a szervezés, mert szinte az utolsó pillanatig sokan nem tudták pontosan hogy hol és mikor lesz megtartva. Azonban igy is sok új játékos jelent meg, akiket én még nem ismerek. Ennek örülök és remélem, hogy ők majd a körversenyekre is járni fognak.
Nekem 3 meccsem volt. Az első kettőt új ellenfelekkel kezdtem. Mindkét meccset könnyedén nyertem 2/0-ra. Nagyon kemény ritmust diktáltam és ezért nem volt különösebben nehéz győznöm.
A harmadikat vagyis a döntőt szokás szerint ismét Bucsányi Zsoltival játszottam. Ez egy nagyon jó meccs volt, gyors ritmusban és kemény játékkal. Az első szettben 4/1-nél kiengedtem egy picit, ezért Zsolt előnyre tett szert. Ekkor még keményebben kezdtem játszani, sikerült behozni a hátrányt és meg is nyernem ezt a szettet. A második szettben úgy láttam, hogy Zsolt elfáradt, de én viszont szinte teljesen jól voltam. Ebben szettben még többet röptéztem és ezáltal a ritmus is gyorsult. Igyekeztem hosszú labdamenetekben kivárni amig ő hibázik. A taktika jól be is vált, az utolsó szettet elég simán nyertem meg, talán legkönnyebben az eddig játszott meccseink közül.
A kondim egész verseny alatt nagyon jó volt. Kössz Csaba!!! Nagyon nehéz a napi meló, de megéri. Így öröm játszani. 2 hónapja kondizom és már Pozsonyban is éreztem a javulást, de most már biztos vagyok benne, hogy jó úton járok. Ajánlom mindenkinek, garantált, hogy sokat fog javulni a játéka.
 

0 comments so far.

Something to say?