Nation to Nation Pozsony

By Ramon

Pénteken Pozsonyba mentünk az idei körverseny döntőjére. Sajnos ismét a szokásos gondom volt: nem tudtam mit kezdeni a nálam jóval magasabb és erősebb ellenfelekkel.
Elsőként egy osztrák fiútól kaptam ki simán, majd Takács Gergő győzött le szintén 3/0-ra.
Másnap a szlovák Kucserát és Laho Viktort viszont 3/0-ra nekem sikerült legyőznöm. Itt már egész jól játszottam. Mostanában egyébként ez már szinte rendszeressé vált: egyik nap nagyon jó vagyok, csak dicséretet kapok, másnap pedig egy egyenest sem tudok megütni. Azt mondják a sok kondi edzés miatt van megzavarodva a játékom. Hát nem könnyű, nagyon fáradt vagyok. A hétvégi meccseken viszont már éreztem, hogy sokkal többet bírok mint régebben. De a szeptember még nagyon messze van...

Összesen 15-an mentünk a versenyre. A legjbb eredményt Sebők Beni hozta, aki megnyerte az U13-t, és ezzel együtt összesítésben is ő lett az első. Ugyanitt Püski Lénárd a negyedik lett. Gratula mindkettőjüknek.
A többiek nem értek el dobogós helyezést.


 

0 comments so far.

Something to say?