Elindult a szenzon

By Ramon

Megindult az idei versenyszezon. Az magyar kőrverseny első fordulója ezúttal is Csc-ben került megrendezésre igen ünnepi hangulatban, ugyanis az ország egyik első klubja most ünnepli fennállásának 15-ik évfordulóját. Ezúton is gratulálok nekik és további sok sikert kívánunk.
Én ezúttal életemben először az U17-es korosztályban indultam. 3 meccsem volt összesen. Az elsőt Bíró Balázzsal játszottam. Az első szettben pontatlanul játszottam így simán megvert. A másodikban bekeményítettem a játékomat és ellenfelemet a pálya hátsó részébe kényszerítve elég könnyen egyenlítettem. A 3. szettben elfogyott Balázs kondija, ez meg is látszódott rajta így könnyedén nyertem. Ezzel máris a négybe kerültem.
Következő meccsemet Metka Balázzsal játszottam. Vele már sokszor mérkőztem. Az első szettben ugyanazt a taktikát csináltam amit Bíró Balázs ellen, így nyertem simán. A második szett is ugyan így kezdtem játszani. A közepénél elkezdtem cselezni meg gyengébb labdákat adni amiből ő jött ki jólés eléggé megszorongatott. Végül mégis 2/0-ra sikerült megvernem. Így döntős lettem.
Bucsányi Zsoltival kerültem megint össze. Az első szettben nagyon izgultam, görcsöltem valamiért. Simán megnyerte. Nem tudtam megütni a labdákat. Nem volt erő a kezemben :(. Nagyon rossz érzés volt. A 2. szettben ugyanígy voltam. 7/0-ra vezetett Zsolt. Itt sikerült szervajogot szereznem. Elgondoltam magamban, hogy most vagy soha. Szerintem Zsolti 7/0-nál győztesnek gondolta magát, de én nem adtam fel. Sikerült 7/7-re feljönnöm. Azonban valószínűleg túl későn ébredtem fel, mert végül rengeteg szervacsere után mégis Zsolt nyert 9/7-re. Így ezüstérmet hoztam haza, ami számomra az U17-es korosztályban szép erdmény.
Még annyit szeretnék mondani, hogy a döntő nem igazán a játéktudásunkról szólt. Igen nehéz BARÁT ellen mindent kiadni magunkból a győzelemért. Szerintem Zsolt is és én is sokkal jobban is tudunk játszani, amikor más az ellenfél.
 

0 comments so far.

Something to say?