Handycap kupa

By Ramon

Ma elég jól ment a játék. Sokkal jobb voltam fejben mint az előző fordulón, igaz most nem volt olyan jó a kondim. 4 meccsem volt összesen. Az első meccsemet lánnyal játszottam. 9 előnyt adtam így végig maximálisan kellett koncentrálnom, nem hibázhattam. 2/1-re nyertem. 2. meccsemen 10 handycappet adtam, ami irreális volt. Nem tudtam összpontosítani, nem volt ötletem. Rossz játékkal simán el is buktam a meccsemet 2/0-ra. Következő meccsemet Kiss Tiborral játszottam. 0-0-ról indultunk. Ez a meccs volt a mai napom legjobb meccse. Nagyon szorosakat játszottunk. Az 1. szettet pontos és gyors játékkal megnyertem. A 2. nem sikerült túl jól mert sokat hibáztam és rengeteg keresztet ütöttem amiből ő nagyon jól kijött. Ezt simán elbuktam. Az utolsó szett nagyon kemény volt. Fej-fej mellett haladtunk. Elfogyott az erőm a végére, és ezt sajnos észrevette rajtam. Így nyert végül 2/1-re. Ez után pedig Török Zoltánnal játszottam. Ellene már nem volt valami fényes a játékom. Elfogyott a kondim. Próbáltam küzdeni de az már nem volt elég. Rossz megoldásokat használtam. Végülis jó volt ez a nap.
 

0 comments so far.

Something to say?