Férfi "B"-s verseny

By Ramon
A szezon első versenyén az Active squash clubban játszottam. Először életemben most indultam felnőtt egyéni versenyen. Nem kellett izgulnom, mert nem múlt semmi sem ezen a versenyen de azért szerettem volna szépen bemutetkozni.
Első mérkőzésemet Sebestyén Róberttel játszottam aki 60 körül van a ranglistán. Ez egy nagyon jó meccs volt, elég erős tempóval. Ez már nem junior squash.
Az első szettben magabiztosan játszottam, de eléggé el is fáradtam. A második szettben kénytelen voltam egy kicsit lelassítani a játékot, így az ellenfelem sokkal potosabbá vált, de mivel én is, így nem is volt gond 8/6-ig, de ott elkezdtem izgulni, hogy megynyerhetem ezt a szettet is. Ezért így feljött az ellenfelem, majd szettlabdát is szerzett. Itt már lenyugodtam, nem hagytam magam és végül 10/9-re megnyertem ezt a szettet is. A 3. szettben ellefelem összetört. 7/0-ra vezettem de itt egy kicsit kiengettem, ezáltal ő gyorsan 3 pontot begyűjtött, de többet már nem adtam neki. Így 3:0-ra megynyertem ezt a meccset.
A 8-bajutásért Kerényi Ádámmal játszottam. Ellene tudtam, hogy nincs sok esélyem, de azért próbáltam magamból kihozni mindent. Nagyon hosszú, jó labdameneteket játszottunk, sajanos nem sikerült szettet fongom ellene. Az első szettben nagyon pontosan és higadtan játszottam. 4:0-ás vezetés után 9/4-re veszíetettem. A második szett vége felé elfáradtam. Ebben a szettben többet kapkodtam, így a játékom nem volt elég összeszedett. Rengeteget futottam feleslegesen. A 3. szettre nem maradt erőm, így ezt a szettet simán elveszítettem. Legalábbis a szerzett pontok ezt mutatják. Valójában azonban sok szervecserés, elég hosszú mérkőzés volt és úgy érzem Ádámnak igencsak ott kellett lennie, hogy ne kerüljek előnybe. Szerintem nagyon jó volt ez a két mérkőzésem. Sokat fejlődtem a nyáron, ez meglátszott a játékomon. Fizikálisan kell továbbra is sokat fejlődnöm.
 

0 comments so far.

Something to say?