Edzőtábor - Sheffield

By Ramon



Sziasztok! Nagyon jó újra itthon lenni:) Magyarországtól nincs jobb hely!!!
Hát akkor elkezdek mesélni. Este érkezünk meg a reptérre. Ott várt ránk az edző Mark Hornby. Másnap reggel 10-kor kezdődött az edzés. Naponta körülbelül 4 órát dolgoztunk. Reggel 2-t és délután 2-t. Délelőtt általában technikai edzés volt, délután pedig inkább játék játék. Minden nap másik ütésfajtát gyakoroltunk, valamint taktikai feladatokat is kellett megoldani.
Az első héten sajnos nem voltak nálam jobb játékosok, aminek nem örültem, mivel főleg a meccsezés miatt mentem ki. Márkkal viszont minden nap technikáztam. Rengeteg új dolgot tanított nekem. Ő azt mondja, hogy sokkal többet kellene nyesnem, mivel majd magasabb szinten mikor melegebb lesz a labda, akkor a nyesett labdákkal könnyebben belehet befejezni egy-egy labdamenetet. Más ütőfogást is mutatott nekem, amivel könnyebben tudom állítani az ütő fejét, és nem a csuklómat használom hozzá, hanem csak az ujjaimat kell használni, és így sokkal könnyebben tudok nyesni.
Az edzőtábor második felében jött jobb játékos, akikkel már tudtam jó meccseket játszani. Mark is azt mondta, amit mindenki más is, hogy fizikálisan kellene erősödnöm. Hízni, izmosodni kell, és akkor rengeteget fog javul a játékom. Minden más OK, azaz nagyjából a helyén van. Rengeteget tanultam, és remélem sok mindent tudok majd alkalmazni a játékomban.
Anglia nagyon szép ország. Sheffield igazi angol város, tipikus angol házakkal, ami eleinte tetszett, de unalmassá is vált már az utolsó napokban. Mindenhol gyönyörű volt kert, a pázsit nagyon szépen lenyírva, de a végén már az is kezdett unalmas lenni, hogy mindenhol ennyire rendben van minden. Persze lehet, hogy a honvágyam miatt vált annyira egyhangúvá minden:).

Lénárd könnyebben viselte a távollétet. Szerintem ő is sokat tanult ebben a két hétben. Majd meglátjuk, bizonyíthatunk a következő versenyszezonban. Ha minden igaz, újra együtt fogunk menni január elején a Sheffieldi British Open-re.

Még egyszer szeretném megköszönni a MOL nak a támogatást, rengeteget segített a pályafutásomban.



 

0 comments so far.

Something to say?