Handycap kupa záró forduló

By Ramon

Junior Csapat EB után 2 héttel volt a Handycap záróverseny, ezért, mivel fáradt voltam és pihenőt kaptam, nem éppen top formában indultam ezen a versenyen.
Holtverseny volt és Kiss Tibi és közöttem az 1. helyért, és ráadásul 1 ágra sorsoltak össze minket. Csoportban veszítettem 1 meccset így 2.-ként jutottam tovább, míg Tibi elsőként . 2/1-re sajnos kikaptam Tibitől, és így eldőlt, hogy ki fogja elvinni az aranykupát. Azonban verseny még korán sem ért véget, mivel Kriszta még küzdött a 2. helyért. Ha ez sikerül neki akkor pontegyenlőség lett volna közöttünk, ami ahhoz vezet hogy 1 szettet még le kellett volna játszanunk, hogy kié összesítésben a 2. hely. Szerencsémre nem sikerült neki, így az első helyen Kiss Tibor végzett, második helyen jómagam, és a harmadik lett Kriszta.
Nagyon szép és értékes nyereményeket kaptam: Adidas S7-es cípő, HEAD FX130-as ütő, HEAD táska és HEAD póló.
Nagyon jó versenysorozat volt, és remélem lessz még ilyen. Versenyek gördülékenyen mentek, amit Lőrinci Attilának köszönhetünk.
 

0 comments so far.

Something to say?