Hungarian Junior Open

By Ramon
Az idei Hungarian Junior Open Szegeden került megrendezésre.
Én az U15-ös korcsoportban indultam. Harmadik kiemeltként az első kőrben szabad voltam, és először a 8-ba jutásért a cseh Dan Kolinsky-vel mérkőztem. Nem ment túl jól a játék ezen a meccsen. A tempó lassú volt, ami neki jobban kedvezett. Sokszor rossz megoldásokat használtam, amiket ő jól kihasznált. Az első 2 szettet mondhatni könnyen elszedte. A 3.szettben is már 7/2-re vezetett, amikor sokkal jobban kezdtem koncentrálni, mint addig. A tempót igaz nem annyira növeltem, viszont sokkal pontosabban játszottam és többet tartottam játékban a labdát. Sikerült végül elhoznom ezt a szettet. A 4. szettben nagyon kellett öszpontosítanom, mert bármi lehetett még. Itt már kemény ritmust diktáltam, így elhoztam ezt a szettet. Az utolsóban az elején nagyon kemény megnyomtam, aminek hála ellenfelem kondícionálisan kimerült, ezért könnyen nyertem a döntő szettben.
A következő meccsemet Vass Marcival játszottam, a négyközé jutásért. Tudtam, hogy ellenem nagyon készült, ezért kemény ritmust diktáltam, és a pontosságra törekedtem. Ennek nem tudott ellenállni, így 3/0-ra megvertem.
A következő meccsemet a második kiemelttel, Jan Koman-nal játszottam. Nagyobb ritmussal játszott ellenem mint amit én bírtam és sajnos ez ellen nem tudtam mit tenni :(. A második szett elején megpróbáltam felvenni a ritmust, ezt kb. 4-5 pontig bírtam és utána elfogyott a kondim. 3/0-ra kikaptam.
3. helyért a svéd Lagmo Filip ellen játszottam. Az első szett elején nagyon kiegyensúlyozott volt a játék, de a 2. felében teljesen elment a koncentárcióm, és gyorsan el is buktam ezt a szettet. A 2. szettben sokat játszottam előre, ami neki nagyon jól kedvezett, és ezért mindig én veszítettem el a pontot. A 3. szettben "I do nothing" semmit nem csináltam. Egyszerűen nem tudtam "alkotni" a pályán, nem voltak elképzeléseim. Sajnos 3/0-ra kikaptam, de lett volna esélyem megverni, vagy minimum egy szoros mérkőzést játszani.
A verseny előtt két héttel beteg voltam, öt napig diétáznom is kellett és nem is edzhettem. Ez nagyon visszavetette a formám. Ezen a hétvégén nem ment túl jól a játék, de attól függetlenül nagyon jó helyezést értem el.
 

0 comments so far.

Something to say?