Prince körverseny

By Ramon
Az év első körversenyét Szegden rendezték meg. U17-ben indultam, mint máskor. Erre a versenyre sajnos nem sokat tudtam készülni mivel 1 héttel ezelőttig beteg voltam. Célom a 4 közé jutás volt. Szerencsére csak 2 megnyert szettesek voltak a mérkőzések.
Első meccsemet Sebők Benivel játszottam. Az elején picit izgultam. Az első szettben sok hibával játszottam, így nem könnyen, de kikaptam. A második szettben már más volt a helyzet. Kemény ritmust kezdtem diktálni. Ezt Beni nem annyira szereti és így most ő hibázott sokat. Szoros játszmában megnyertem ezt a szettet. A 3. már nem volt annyira nehéz. Viszonylag könnyen megnyertem. Végül 2/1-re nyertem és ezzel 4 közé jutottam.
A következő meccsemet Takács Gergővel játszottam. Itt egyáltalán nem izgultam, teher nélkül játszottam. Nagyon jól ment a játék ezen a mérkőzésen. Az első szettet könnyedén elhoztam. Másodikban Bekeményített Gergő, ami picit meglepett, de ellen tudtam állni. Ezt Ő nem sokáig bírta. Így 2/0-ra megnyertem azt a mérkőzést. Döntőbe jutottam.
A döntőt ismét Bucsányi Zsoltival játszottam. Nagyon izglamas volt. Az első szett elején nagyon le voltam lassulva. Zsolti elhúzott 7/3-ra. Itt 16 labdameneten keresztül egyikünk sem szerzett pontot. Végül nekem sikerült pontot szereznem. Innen sikerült megnyernem 9/7-re ezt a szettet. A 2.-ban kiegyensúlyozottabb volt a játék. 7/4-re vezettem és ott elment picit a koncentrációm, így gyorsan feljött Zsolti és szettlabdát szerzett. Pár szervacsere után mégis megnyertem a meccset. Ezzel megnyertem ezt a körversenyt.
Igaz, hogy nem edzettem közel 3 hetet, ami meglátszott az erőnlétemen, de viszont fejben sokkal jobban ott tudtam lenni ezen a versenyen. Néha nem árt pihenni egy kicsit.
 

0 comments so far.

Something to say?