Handycap kupa

By Ramon

Sziasztok! Elsősorban szeretnék elnézést kérni, hogy nem írtam a honlapomra. Karácsony tol január végéig a tanulással foglalkoztam, mivel felvételiznem kellett gimibe, és ezért nem versenyeztem.
Hát akkor lássuk a versenyt. Aki nem ismerné ezt a fajta versenyt annak elmondom, hogy mi is a lényege. Itt arról van szó, hogy a gyengébbik játékos kap annyi előnyt az erősebbel szemben, hogy kiélezett legyen a játék. Gyakran előszokott fordulni, hogy a jóval jobb játékos kikap a gyengébbik féltől. A mostani handycap sorozat 5 fordulóból áll, melyek az Online-ban lesznek megtartva. Vasárnap volt az első fordulója ennek a versenynek. 3-fős csoportokat csináltak. Mind 2 ellenfelemnek 10 pont előnyt adtam. Mindkettőjüket legyőztem, de azért ott kellett lennem.
32 közé jutottam, itt már egyenes kiesés volt. Krasznai Gáborral sorsoltak össze. 6 fórt adott nekem. Nagyon szoros meccs volt. Az első szettben egy nagyon kemény, gyors ritmust diktáltam, és nagyon jól helyeztem el a labdákat. Sikerült megnyernem 15/13-ra ezt a szettet. a Második szettben szintén ezt a ritmust szerettem volna tartani, de nagyon jól tudott védekezni ez a játék ellen, és sajnos nem bírtam végig kondicionálisan ezt a szettet. Végül kikaptam 15/12-re. A 3. szettben sajnos nem volt kérdéses, hogy ki nyer. Egy Országos Bajnok tudásához, rutinjához még kevés vagyok. Teljesen összezuhantam. Nem tudtam koncentrálni, a fejemben teljes sötétség állt be. Sajnos így el kellett búcsuznom a többiektől, ilyen hamar.
Azért tanulságos és jó volt egy ilyen tudású játékossal játszani éles mérkőzést. Vígasztalásul nekem ítélték a Fair Play díjat a ttisztességes helytállásért ezen a meccsen.



 

0 comments so far.

Something to say?