Két győzelem egy napon

By Ramon

Az idei kőrverseny záró fordulója az On-line-ban került megrendezésre.
Ezúttal is 3 meccsem volt. A szokásos ellenfeleket kaptam. Az első körben Bíró Balázzsal játszottam. Kemény tempót diktáltam ellene. Elég könnyen sikerült elhoznom mind a kettő szettet. Így négy közé jutottam. A döntőbe jutásért Takács Gergővel mérkőztem. Az első szettben nagyon-nagyon lassú tempó volt, és csak én futottam a labda után. Gergő könnyen megnyerte ezt a menetet. A második szettben sikerült felpörgetnem magam, és így nagyobb tempót diktáltam. Gergő ezt nem bírta sokáig. Ebben és a következő szettben is végig ezt a tempót nyomtam, és így 1/0-ról 2/1-re fordítottam. A döntőbe kerültem. Bucsányi Zsolt jutott be a másik ágon. Sajnos Zsolti egy korábbi sérülése kiújult a verseny közben és így nem tudott keményebb ellenállást tanúsítani a döntőben. 2/0-ra, megnyertem ezt a meccset és így végül az összetsítésban is első helyen végeztem az U17-es korosztályban.
JOBBULÁST Zsolti!!! Remélem követekző öszecsapásunkkor már jót fogunk játszani.:)

Külön örülök, hogy hazai pályán az On-Line utánpótlás játékosai 3 aranyérmet szereztek. Lukics Lola és Nagy Szilárd is a dobogó legfelső fokára állahatott szombaton. Mindannyiunk nevében: KÖSSZ ISTVÁN!!!
 

0 comments so far.

Something to say?