Izraeli Eb

By Ramon

Csütörtökön reggel értünk Tel Avivba egy csodálatos repülőút után. Egy sportfaluban laktunk és még aznap egyből fürödtünk is az ottani medencében, sőt squasholtunk is. Pénteken volt az első mérkőzésünk Wales ellen. Fati, Beni és én játszottunk. Sajnos mindhárman nagyon izgultunk és veszítettünk.
Másnap Anglia volt az ellenfelünk. Én nagy reménnyel mentem be a pályra, szerettem volna elszedni egy szettet. Ez sajnos nem sikerült. Össz vissz egy pontot fogtam. Ez lesújtó volt. Itt már viszont jobban ment a játék. Zsolti játszott a 2-es pályán és őneki is csak 1 pontot sikerült elhoznia.
A folytatásban az osztrákokkal kerültünk össze. Az én ellenfelem már ismerős volt számomra. A NTN-n már kikaptam tőle, ami ezúttal is így történt. Nem tudtam felvenni a nálam jóval nagyobb fiú ritmusát és sajnos tőle is simán kikaptam. Ezen a meccsen sikerült egyetlen mérkőzést nyernünk, mégpedi Fatinak hála, ő legyőzte ellenfelét.
Így végül 11. lettünk, de mivel fiatal a csapatunk, jövőre a hazai rendezésű EB-n reméljük sikerül a 8-ba bekerülnünk.
Egyik meccsen sem volt esélyünk győzelemre, mert a külföldiek minden szempontból jobban felkészültek voltak nálunk, más ritmusban játszanak és valószínűleg sokkal többet is edzenek tőlünk. A nyáron én rengeteget fogok edzeni és megpróbálom behozni a lemaradást.
 

0 comments so far.

Something to say?