Szegedi edzőtábor

By Ramon
Péntek délután volt az első edzésünk. Ekkor tájékoztattak minket az Eb-n való részvételről. Arról beszélgettünk, hogy milyen fontos, miket kell betartani. Később pedig technikáztunk, játszottunk. Igazából egyik nap sem volt különösben fárasztó. Minden délután voltak csapatmérkőzések. Szerencsére mindig a mi csapatunk nyert :D. Szombaton nem igazán ment a játék. Rengeteg labdát aláütöttem. A nap végén Marci és Máté ruhástól beledobott a medencébe. Haragudtam rájuk, de végülis jólesett. Vasárnap Anna és Imi tartott egy kis kondit. Nem akartak most minket leterhelni az EB miatt. Nagyon merev vagyok ezért a tábor ideje alatt Anna segített nekem a nyújtásokban, és ezentul én is komolyabban fogom vennia nyujtast. Mar alig varom, hogy induljunk!
 

0 comments so far.

Something to say?