OnLine házi bajnkoság

By Ramon
A múlt szombaton volt az On Line házibajnoksága. Délőtt én suliba (előkészítő a gimire) voltam,de szerencsére István megtudta úgy szervezni a versenyt hogy nekem csak délbe legyen az első meccsem. Amint odaértem már játszanom is kellett.
3 meccset egymás után kis phineőkkel gyorsan lejátszottam. Ezeket 2/0-ra nyertem és ezzel tovább jutottam a csoportban.
A négyközé jutásért már 3 megnyert szettes meccsket játszottunk. Ez sem volt túl erős meccs, de azért már jobban kellett figyelnem. Így a négybe kerültem.
A döntőbe jutásért István egyik tanítványával játszottam. Gyorsabb volt mint a többiek, ezért tecnikailag pontosan kivitelezett ütésekkel sikerült megverenem. Az első szettet ehozta tőlem. A 2.-ban gyorsabb tempót diktáltam, amit nem bírt. Ebben a szettben elfogyott az ereje, így az utolsó 2 szettet könnyen megnyertem. Döntős lettem.
Az első helyért Somogyvári Andrással mérkőztem. Ez tulajdonképp edzőmérkőzés is lehetett volna, mert péntekenként délután szoktam vele meccsezni. Eddig általában ő nyert. Most azonban másként történt. Nagyon kemény meccs volt. Az elsőt szoros küzdelem után megnyertem, a második szett viszont az Andrásé lett. Szettszünteben István azt a tanácsot adta, hogy fonákjára játszak mivel ott sokat csuklózik. Ezt a taktikát be is tartottam és 3/1-re sikerült győznöm. (Szerintem András nem volt túl boldog:D). Nyertem egy üveg bort, amit Istvánnak ajándékoztam. Jó volt ez a kis verseny.

Van honlapja az OnLine-nak: http://onlinesquash.hu/ !!!
 

0 comments so far.

Something to say?