Austrian Junior Open

By Ramon

Tavalyi indulók számához képest idén egy gyengébb verseny jött létre. u17 ben indultam, így nem láttam nagy esélyeket magam előtt, csak arra törekedtem, hogy a legjobb formámat hozzam. 26 induló volt a korcsoportomban. Első körben nem volt ellenfelem így egyből 16 között voltam. 8ba jutásért a Holland Egyes számú válogatottal mérkőztem. 3/0-ra kikaptam, de amennyire tudtam megnehezítettem a dolgát. Később ő nyerte meg az u 17-et.
A következő meccsemet Cseh származású Levinsky-vel mérkőztem. 3/1-re sajnso kikaptam tőle, aminek nem nagyon örülök. Kapkodtam egész meccs alatt, pedig egy türelmes játékkal megverhettem volna.
Az ezt követő mérkőzésemet Rohun Patrikkal játszottam. Őt 3/1-re vertem meg. Első szettben több szettlabdám is volt, de izgultam, és így egyiket sem tudtam beütni. A következő szettekben kezmben éreztem a mérkőzést, és magabiztosan hoztam is a szetteket.
Az utolsó mérkőzésemet szintén seh játékossal Dan Kolinsky-vel játszottam. Őt nagyon jó játékkal 3/0-ra vertem. Összességében jól játszottam, és úgy érzem jobban kezdtem a 17-et mint a 15-t. Szabad időnket átlatlában a tollaspályákon töltöttük, és ott mértük összer erőinket:).
 

0 comments so far.

Something to say?