Magyar Felnőtt Országosbajnokság

By Ramon
Római parton volt. Nekem selejtezőt is kellett játszani, mivel a ranglistán eléggé hátul helyezkedtem el. 2 Mérkőzésem volt a selejtezőben. Elsp meccsemet Janzer Györgyel játszottam. Rutinos játékos volt, csak a kondija volt híján. 3/2-re nyertem meg ezt a mérkőzést. Az elején furcsa volt a pálya, ezért pontatlanul játszottam, amiket nagyon jól kihasznált ellenfelem. Ezen felidegesedtem, és így 2 szetett szorosan, de oda adtam enki.
A következő mérkőzésemetBalázs Erikkel játszottam. Nagyaóon szoros mérkőzés volt. Kondícionálisan kimagaslóan jó volt, de nem voltak támadó ütései, és ez nekem teljesen megfelet. Teljesen higgat játékot játszottam, éreztem, hogy kezemben az irányítás. Én is felvettem az alapjátékot, amire szerintem nem számított. Hosszú labdameneteket csináltam, amiből én jöttem ki jobban, mivel ellenfelem hibázott. Ilyenkor elkezdtem támadni, kimozgatni ellenfelemet. 2/2-nél ő már elfáradt, én pedig nagyon jó fizikális állapotban voltam. Tudtam. hogy a döntő szettet sem lazáskodhtom el, és ugyan azt a játékot játszottam mint a többi szettben, így az utolsóban könnyű dolgom volt. Ezzel a győzelemmel felkerültem a főtáblára.
Erdősi Róbertre húztak a főtáblán. Nagy esélyeket láttam magam előtt, de sajnos nem sikerült megvalósítani azokat. A játékomra kapkodás volt jellemző. 3/0-ra kikaptam, nem jó játékkal.
 

0 comments so far.

Something to say?