Felnőtt 'B' kategória

By Ramon
Szászhalombattai B-s versenyen vettem részt a héten. Kissebb huza-vona után beneveztem a versenyre. Fáradt voltam, ezért tétováztam a versennyel kapcsolatban. 17 induló volt. Az első mérkőzésemet Pásztor Gergővel mérkőztem. 3/0-ra kikaptam tőle. Üres volt a fejem. A koncentrációm mondjuk úgy, hogy volt már jobb. Elképzelés nélkül igen nehéz játszani, ezt tapasztaltam ezen a meccsen. A következő meccset Szerencsés Norberttel játszottam. Ellene semmi különöset nem csináltam mint, hogy pontosan játszottam. Könnyen 3/0-ra nyertem. A következő ellenfelem Rabi Illés volt. Fizikálisan erős volt, én pedig pontotlan voltama meccsen, így könnyedén megvert 3-0-ra. Küzdöttem a labadákért, futottam mint a mérgezett egér, de nem sokat ért. Ez verseny most nem jött össze majd legközelebb
 

0 comments so far.

Something to say?