German Junior Open

By Ramon
Az e a versenyen nyújtott teljesítényemmel nem igazán vagyok elégedett. Tudásomhoz képest közepesre sikeredett .
Az első ellenfelem egy pakisztáni játékos lett volna, de ő nem jött el a versenyre. Így 32 közé jutottam.
A 16 közé jutásért Daniel Nagellel mérkőztem. A meccs előtt valamennyivel nagyon jó formában érzetem magam, úgy éreztem h sikerülni fog. Azonban a játék előtt 20 perccel elkezdtem izgulni, és ez nagyon betett. A meccs alatt le voltam lassulva, és nem jöttek az ötletek, ráadásul rengeteg volt a ki nem kényszerített hibám. Mindezek ellenére igaz hogy 3/1-ra kikaptam, nyerhettem is volna. Az elsőben 8/7-nél, míg a másodikban 8/6-nál volt szettlabdám. A dühítő az, hogy a lehető legkönnyebb ellenfelet kaptam a 16 közé jutásért, és nem sikerült megvernem. Nem lett volna kis dolog életem második u 17-es versenyén, ss versenyén 16-ba jutni...
A következő ellenfél Guido Ploem volt. Vele 3/2-játszottam. Sajnos ezen a meccsen Colin nem volt ott. A játékom már jobb volt egy fokkal, pörgősebb játék volt, de még mindig rengeteg hibával. Ezt az ellenfelemet is megvernhettem volna. Az első szettben nagy ritmust nyomtam, ami igen meglepte őt. Egészen könnyen elhoztam azt a szettet. A 2.-ban ugyan ezt próbáltam folytatni, de ellenfelem pontosabbá vált, én pedig pontatlanabbá, egyre több hibát ejtettem. A 3. szettben még mindig eröltettem az első szett játékát, mivel nem fogtam a második szettben a lapot, hogy mért is kaptam ki. Szóval ezt a szettet is elbuktam. A 4. szettre már uj stratégiát dolgoztam ki, elkezdtem cserélgetni a ritmust. Be is vált, a sok hiba ellenére is. Általában az én ki nem kényszerített hibáimbol kapta ellenfelem a pontjait. Az 5. szettben ellenfelem megint pontosabb volt mint én, és ereje is több maradt így sajnos elbuktam azt szettet és a meccset is.
Másnap Martin Schobert kezdtem. Többen azt mondták, ő jobb mint Daniel Nagel, lehet nem tudom. Őt nagyon jó játékkal 3/0-ra vertem. Fárasztó meccs volt, az eredmény nem mutatja, de azért magabiztosan az enyém volt. Nagyon jó volt az állóképességem, és nagyon gyors voltam, nem volt elveszett labda.
A következő ellenfelem Sion Jones Wales játékos volt. Fáradtabb voltam, mint kelett volna, részben az előtte lévő meccsem miatt, részben pedig az miatt, hogy rossz volt a szervezés és órás csúszások voltak, nem volt kiszámítható, hogy mikor kerülök pályára, ez nekem nem kedvezett. Ellene az előző meccsem taktikáját próbáltam alkalmazni. Az első szettben máris tapasztaltam, hogy nem fog működni. 2. szettben lejebb vettem a ritmust, és csak ritkán gyorsítottam be, de mikor gyorsítottam akkor el is buktam azt a pontot, ő jobban tudott magas ritmuson játszani. 3. szettben csak tettem hátra a labdát, ráérősen, és megis hozta a gyümölcsét. 8/7 szettlabdám volt, de nem sikerült beütni azt az 1 pontot. Végül 3/0-ra elvéreztem.
 

0 comments so far.

Something to say?