Ötödször is Országos Bajnok Vagyok!!!

By Ramon



A Fáraó Squash Clubban került sor az idei Utánpótlás OB-re.. Körülbelül 60 induló vett részt a versenyen.
Én u 17 ben indultam. 3 mérkőzésem volt. Az elsőt a 4 közé jutásért játszottam, azt könnyen 3/0-ra hoztam.
A második meccsem Szegedi Norbival volt. Kemény ellenfélnek bizonyult. Az első kettő szettben nagyon keményen nyomott, aminek részben ellen tudtam állni részben nem. Első szettet viszonylag könnyen elhoztam. A másodikban pedig Norbi ritmusa érvényesült. Pontatlanok voltak a labdáim, így a szett első felében szívtam a fogam. A szett felénél kezdtem pontosabbá válni, és többet játszottam ésszel. Norbit nagyon megfutattam, de végül sikerült elhoznia ezt a szettet 10/9-re. A következő két szettben pedig nem maradt ereje igy könnyen nyertem őket. Végül 3/1-re (9/2; 9/10; 9/0; 9/0) nyertem. Ezzel a győzelmemmel a döntőben jutottam, ahol pedig Sebők Benedek várt rám.

A pályára maximális koncentrációval mentem be. Egy pillanatra sem volt bennem kétely, hogy ki tudom hozni magamból a maximálist és nyerni fogok. Az az igazság, hogy keményebb meccsre számítottam. Az első szettet 9/2-re hoztam el, viszonylag könnyen. Pozitívan meglepődtem a szett végén, persze tudtam, hogy nem lesz ez végig ilyen könnyű. A 2. szett elején Beni nagyon kemény tempót próbált nyomni, ami egy kicsit meglepett, de higgadt maradtam, tartottam a labdát, középerős egyeneseket nyomtam. Beni nem tudott mit kezdeni a pontos labdáimmal, rengeteget rontott. Nagyon gyorsan 6/0 lett nekem.Ez után jött egy kis koncentráció gond részemről, Beninek meg bejöttek az ötletek, így feljött 6/5-re, de onnan magabiztosan nyertem 9/5re. Az utolsó szettben Beni kétszer vezetett egy ponttal (1/0-nál és 7/6-nál) de ettől többre nem telett erejéből. Ezt a szettet 10/8-ra nyertem és így ötödször is enyém az országos bajnoki cím.

Úgy érzem egy kicsit mindenki meglepődött az eredményen. Én nem. Keményen dolgoztam az egész szezonban, éreztem, hittem, hogy meglesz. Ezúton is köszönetet szeretnék mondani mindenkinek, aki munkámat segítette.

Köszi: Colin, Csaba, Süni, Áron, Márk.

Zoli, Neked szavakkal nem kell megköszönnöm, úgyis tudod mit gondolok.............

Köszönöm még családomnak, akik mindig melletem állnak és hisznek bennem.

A képeket a Meccslabda Magazin honlapjáról töltöttem le.
 

0 comments so far.

Something to say?