Csapatbajnokság Felnőtt Ob II

By Ramon

A Pro Squash Akadémia II.csapatának a helyezését eldöntő rájátszás helyszíne a Griff Squash Clubban volt, tehát hazai pályán léphtünk pályára. Én 3-as - 4-es pályát játszottam. Nagy esélyekkel indultunk és ugyan ez elmondhatóvolt az 1-es és a 3-as csapatunkról is.

Számunkra az első csapat akivel megmérkőztünk a Fáraó-Topgrund SE III volt. Őket könnyen 4/0-arányban megvertük. Én 4-es pályán Petrovics Sándort vertem meg 3/0-ra. Próbáltam a lehető legjobb pontarányt hozni ellene, mert itt sokszor dönthetnek a pontok. Szerencsére itt nem volt szükség erre..

Következő ellenfelünk a Taksony SE volt. Tudtuk, hogy ellenük már fel kell gyűrni a gatyaszárat. A csapatomat az is gyengítette hogy, nem tudtunk kiállni 4 játékossal mivel Vizsnyicay Péternek el kellett mennie, és nem volt tartalékunk. Így buktunk 1 meccset 3/0-ra. Kosztolányi Dánielt vertem meg 3/0-ra, 7 pont veszteséggel, aminek nem örültem mivel így 7 ponttal pluszban voltak. Dara Norbi játszott egy nagyot, szerencsére nyert 3/1-re, Így Csabán múlt a csapat sorsa. 1 szettel vezetett a Taksony SE, így 2 szettet kelet volna elhozni, de Csabinak nem ment a játék ma, pedig a jól ismert ellenfelével Dákai Pistivel mérkőzött. 3/0 arányban elvérzett. Így másodikok lettünk összesítésben.

Kissé cslódottak oltunk, mert megérdemeltük volna a győzelmet, csak hát nem volt ki a csapat...

 

0 comments so far.

Something to say?