Szlovák Junior Open

By Ramon

Idén a megszokott TV Markiza-tol eltérően az Imet squash clubban rendezték meg a tornát. Ebben a clubban 3 pálya található, ami úgy gondolom eléggé minősíti a verseny méretét, azaz kevés induló volt. A szervezés nem volt a toppon, de ezt már megszokhattuk a szlovákoktól. ( Olyan nemzetközi versenyen még nemvoltam ahol a szállás megközelítését nem lehett fejből megjegyezni, GPS/taxi kellett hozzá.)
Pénteki napon kiemelt voltam, így nem volt mérkőzésem. Szombaton első mérkőzésemet, honfitársammal, Csigával (Murányi Cs. Arthur-al) mérkőztem. Sima 3-0 lett az eredmény, és ezzel a győzelmemmel bekerültem a legjobb 4 közé.
Az elődöntőt Petr Paletával játszottam, melyen szintén 3-0-ás győzelmet arattam. Nagyon jól össze szedett játékot tudtam nyujtani, igy a 2. szett felétől gyarkolatilag feladta ellenfelem a meccset.
A döntőt a hazai David Kubicek-el mérkőztem. Ez a meccs szintén 3-0 lett. Stabil játékkal különösebb megerőltetés nélkül megvertem. Egyik szettben sem sikerült 5-ből kijönnie. Így 100 pontot szereztem és valósz néhány helyet lépni fogok előre a ranglistán célom a top 10-be kerülés felé.
Kató Anitának is sikerült döntőbe jutnia a versenyen, ami igen szép eredmény, de sajnos 3-1 arányban alul maradt ellenfelétől.
Összességében jó hangulatban telt el a verseny, megérte elmenni.
Következő nemzetközi állomásom Belgium, utána pedig a Magyar Junior Open. Ez a két verseny döntő szerepet fog játszani abban, hogy ebben a szezonban hányadik helyezettként tudom befejezni az U17 korcsoportot.
 

0 comments so far.

Something to say?