Belgium első nap

By Ramon

Az első napon eléggé enervált, punnyadt voltam, ami eléggé nehézkesen akart elmúlni. Első mérkőzésemet egy Dán származású játékossal játszottam. Küzdős, futós játékos volt, de mentálisan és teknikálisan nem volt erős játékos. 3-0 aranyában megvertem, viszont sem magamat sem a nézőket nem győztem meg a játékommal. Olykor lassú olykor csapkodós játék volt. Az utolsó szettben 8-1 re vezetett, amit ha úgy veszünk igen nagy handycap. Sikerült ennél az állásnál összekapnom magam, és egy igen jól felépített, koncentrált játékkal meg nyertem 12-10-re a mérkőzésemet.

Sajnos ez az enervált érzés továbbra is megmaradt bennem, ami nem vált hasznomra. 3-1 re kikaptam ellenfelemtől Jan Van Den Herrewegen, aki igen jó formában játszott. A tudása legjobbját kihozta úgy gondolom. Sajnos én kis százalékban tudtam érvényesíteni magam, sok ki nem kényszerített hibám volt, ritmus néha túl alacsony volt részemről. A fejem vagy tele volt felesleges gondolatokkal, vagy teljesen üres volt. Sajnos nem tudtam úgy összpontosítani, ahogy kellett volna. Az első kettő szettet nagyon simán elhozta ellenfelem, bár a második szettben elkezdett fáradni. Ekkora még úgy gondoltam, na eljött az én időm és meg lesz a meccs. 3. szettet keményen végig nyomtam, és ellenfelem látványosan el is fáradt, én pedig fizikálisan teljesen jó állapotban voltam. 4. szettben sikerült 6-1-es állást adnom neki, ami túl soknak bizonyult. Végül 11-7-re kikaptam. Úgy gondolom ellenfelem most jogosan vert meg, de abban biztos vagyok, hogy jobb játékos vagyok nála. Remélem holnapi napon egy frissebb, összeszedettebb játékkal tudok előrukkolni.

Püski Lénárd sikeresen kettő győzelemmel zárta a napot, így 8 közé jutott.
Nagy Szilárd sajnos 16 közé jutásért kikapott a német legjobbtól 3-0ra.

 

0 comments so far.

Something to say?