Beglium Második nap

By Ramon

A mai napon végre élet került belém, ami azt jelenti, hogy frissen játszottam, és tettem amit tennem kellett. Első mérkőzésemet 1 órakor játszottam. Svájci származású ellenfelem szép technikával rendelkezett, de fizikálisan nem mutatott nagy nehézséget. Sima 3-0-ra vertem meg. Első sorban a következő mérkőzésemre figyelek, amit nagy valószínűséggel a német legjobbal játszom, akit fél éve az Európabajnokságon 3-1 arányban győztem le. Sajnos még mindig nyomaszt kicsit a tegnapi vereség, amit a mai játékommal nagy valószinűséggel meg nyertem volna. Tegnapi ellenfelemnek sikerült ma a négy közé jutásért megvernie Alexander Cogno-t 3-1-re, ami ugy gondolom szép teljesítmény részéről, de ugyan akkor negatív érzelmeket is kelt bennem az a tudat, hogy négybe juthattam volna.

 

0 comments so far.

Something to say?