Top 8

By Ramon

Sűrű hétvége volt a Griff-ben. Egy helyen rendezték meg az Amatőr, ’B’ kategóriás, és Top 8 széria című versenyt. Hazai pályán, saját csapatom a Pro Squash Akadémia szervezésével indulhattam a Top8-n, ugyanis én kaptam meg a szabadkártyát. Fáradtabbnak éreztem magam a héten mint egyébként, ezért, kicsit huzakodva de végül jelentkeztem a versenyre. Ráadásul ugye tudtam, ha jelentkezem akkor szabadkártyás leszek. Három igen kemény mérkőzést játszottam.
Első ellenfelem a felnőtt ranglista 4. helyezette Szabóky Márton volt. Marcival igen kemény fizikai alapozó programot edzettem végig a nyár folyamán, úgy hogy most kiderült ki mennyire tette oda magát. Sajnos ez a mérkőzés nem mutatta meg, hogy valójában milyen a fizikumunk, ugyanis mentálisan gyenge teljesítményt nyújtottam, ezért nem igen tudtam kihozni a fizikai tudásomat a mérkőzésen. Fél szetteket tudtam végig játszani úgy, hogy követtem a taktikai utasításokat, melyben Colin segített nekem. 3-0 arányban kikaptam.
Következő meccsem Varga Danival volt, ahol sajnos közel ugyan ez a játék jellemzett. Első szett simán az övé lett, mintha ott se lettem volna a pályán. A második szettre már sokkal össze szedettebb gondolatokkal sikerült pályára mennem, ami Marci, és Colin meccs előtti tanácsainak alkalmazásából állt. Sikerült is végig vinnem a szetten a tervemet. Sajnos 3.szettet ismét csak félig nyomtam végig, utána könnyedén nyert Dani. Utolsó szettben 4-5 apró hiba elvette a tüzet belőlem, így könnyű lett Dani dolga. Végül 3-1 re, közepes teljesítménnyel kikaptam.
Utolsó meccsemet Lukács Dáviddal játszottam. 3-2 arányban megvertem. A 4. szettben kettő meccs labdát sikerült mentenem, az utolsó szett pedig simának bizonyult. Úgy gondolom ettől fogunk mi még jobbat játszani.

 

0 comments so far.

Something to say?