A hétvégén angolok az On-lineban

By Ramon

A hétvégén ünnepelt az On-line squash club 17. születésnapját, melynek alkalmából, meghívást kaptam a hétvégi házbajnokságukra.

Nem akármilyen házi bajnokság volt, ugyanis Angliából is hívtak játékosokat, szám szerint 6 férfi és 4 női játékost. Két igen jó angol játékos érkezett Magyarországra, akik meg is nyerték a bajnokságot. A mérkőzések kettő nyert szettig mentek, de így is igen hosszadalmasra sikerült a verseny, ugyanis 60 induló vett részt a versenyen.

Három mérkőzést játszottam, ezek közül az egyik mérkőzésemet az ide érkezett csapat legjobbjával. 2-0-ra elhozta ellenem a mérkőzést, igen szoros szettekkel. Úgy gondolom, hogy ha 3 nyert szettre megy akkor, megtudtam volna fordítani az eredményt.
A következő meccsemet Krasznai Gáborral játszottam. 2-1 arányban sikerült megvernem. Kissé hullámzó, és egy nem éppen a legjobban felépített játékkal nyertem meg.
Az utolsó ellenfelem Lörinczi Balázs volt. Ez inkább egy vicces, jó hangulatú meccs volt, sem, mint komoly vérre menő harc. 2-1, 12-10-re sajnos kikaptam.
Ez úton szeretném meg köszönni Papp Attilának, és Lőrinczi Attilának a leheteőséget.

 

0 comments so far.

Something to say?